مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت حل می شود
طبق اعلام مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد، شرکت خودروسازی سایپا ملزم به ارائه خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به مشتریان تیبا شده است.
به گزارش خودروکار، بر
اساس اعلام مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد، شرکت خودروسازی سایپا
ملزم به ارائه خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به مشتریان
تیبا شده است.
مصطفی آجرلو مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد در توئیتی نوشت: برای حل مشکل ثبت نام کنندگان تیبا
تا قرعه کشی اردیبهشت، اقدامات اصلاحی فنی و ایمنی ساز از سوی دفتر صنایع
فلزی سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شده که توسط سایپا و زیر نظر شرکت
بازرسی در حال انجام است و خودروساز، ملزم به خدمات پس از فروش ویژه و
رایگان به این مشتریان شده است.
منبع: مهر
انتهای پیام/